HTML

Még 1 Yard!

Amerikai foci: nincs döntetlen, nincs színészkedés, nincs rinyálás, ütközés van. Írd meg nekünk, mi történt a falban, milyen a punter magányossága vagy miért jó 4 WR-rel felállni.

Facebook

még1yard on Facebook

Utolsó kommentek

Kickoff

Nincs megjeleníthető elem

2008.12.29. 10:53 Valuska

Ki nyeri a Super Bowlt?

Bookmark and Share

Az alapszakasznak vége, itt az idő, hogy kicsit okoskodjunk arról, hogy ki nyeri a bajnokságot, kinek milyen esélyei vannak a playoffban. Január 3-án kezdődik a rájátszás, amikor a (valószínűleg) az év újoncával felálló Atlanta Falcons az Arizona Cardinalshoz látogat, ahol Kurt Warner minden eddiginél jobb szezont produkál. Ezen az ágon (AFC) másnap utazik a Minnesota Vikingshoz a Philadeplhia Eagles. Az NFC-ben a San Diego Chargers fogadja az Indianapolis Coltsot: Thomlinson vagy Peyton Manning lesz meghatározóbb vajon? A tavalyi 1:15-ös szezon után a csoportját megnyerő Miami Dolphinshoz látogat a Baltimore Ravens.

Kérdések, amelyekre illene válaszolnunk:

1. Tényleg újra számolni kell Peyton Manningékkel, vagy Thomlinson szétfutja őket?

2. Mit ér a Philadelphia Eagles váratlan visszatérése a játékba?

3. Mi volt a baj a Dallasban?

4. A Giants ismétel, vagy a Titans elveri?

5. Melyik csapat lesz a legnagyobb meglepetés idén?

15 komment

Címkék: super bowl nfl


A bejegyzés trackback címe:

https://meg1yard.blog.hu/api/trackback/id/tr80846561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JSanyo (törölt) · http://jsanyo.freeblog.hu 2008.12.29. 12:09:26

röviden:
1.) Colts-drukker vagyok, szerintem elkapjuk őket. A Chargers azért jobb csapat annál, hogy a Colts ellen csak LT-re építsen.
2.) Defense wins championship, de szerintem nem lesz elég.
3.) Wade Philips.
4.) A Titans a div. roundot sem éli majd túl.
5.) Nekem már most a Falcons.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.12.29. 12:29:22

Hali!

Először is javítani kéne, mert az ATL, Arizona, Minnesota és az Eagles az NFC, a Chargers és a többiek az AFC.

1. Idén nem volt olyan jó a Chargers, de mint tudjuk a Playoff új szezon, és bármi megtörténhet, tavaly is a végén kapták össze magukat.
2. McNabb-en múlik a dolog, ha jól játszik, akár SB-ig mehetnek.
3. Nem tudom, szerintem team chemistry nem az igazi.
4. Bármi megtörténhet, a Giants a Minnesota ellen mindössze egy TD-t csinált.
5. Egyetértek JSanyo-val, bár az NFC-t nem követem annyira, AFC-ben a Tenesse 13-3-ja is elég nagy meglepetés volt. Viszont esélyes, hogy mostanra kifulladtak, és nem valószínű, hogy eljutnak az SB-ig.

Némi töprengés után én a Minnesotának fogok drukkolni. Egyébként Pats drukker vagyok, és sajnos egyik kedvenc csapatom sem jutott be a rájátszásba.

Hawkz 2008.12.29. 12:34:40

1. Chargers-Colts lehet az idén egyik legnagyobb meccse, Chargers 4-8ról jött vissza, Colts meg ugye 9-et nyert zsinórban. Tomlinsson is kezd újra belejönni, már nagyon várom ezt az összecsapást.
2. PHI kiesik az első körben.
3. Dallasban nem volt csapat, Romo se volt az igazi, valljuk be.
4. Giants-nek is lehet rossz meccse, mindenesetre szerintem a Titans nem olyan jó most. Na igen, és miért csak ez a két csapat érhetne oda?! :D:P
5. Atlanta Falcons, és még mennek is egy kört szerintem:P

Valuska 2008.12.29. 12:39:44

@Tzimisce: jav, kösz.

én mcnabbnek nagyon szurkolok, de annyira felemás az idényük, h nem lehet tudni, hogy jön ki a lépés nekik.
a dallas tényleg nem volt csapat, bár érthetetlen, mér estek szét ennyire.

Zorddd 2008.12.29. 13:07:44

1. Nagyon határeset, de számomra a Colts az esélyesebb.
2. Semmit. Első körben kizuhannak, méghozzá simán.
3. Team chemistry, túl nagy nyomás, Romo sérülése, illetve ezek kombinációja....
4. Giants ismétel.
5. Miami Dolphins, de SB-ig nem jutnak el.

istvankovacs 2008.12.29. 13:15:25

1. manning belejött, SB-ig mennek
2. sajnos szerintem is gyorsan kiesnek, hacsak mcnabb össze nem szedi magát
3. wade philips és a tulaj eltolta ezt a csapatot, ez nem csapat
4. mindketten kiesnek, a giants nem ismétel
5. nekem is az atlanta, bármi lehet

FritzTata 2008.12.29. 13:31:45

1., Colts. Ha a Colts Defense-ben nincs sérült, akkor nem olyan rossz az az alakulat, az offense meg ha folytatja, amit az alapszakasz végén elkezdtek, akkor simán nyeri a konferenciát.

2., A sasok nem maradnak bent sokáig. Max 1 kört adok nekik, de azt is csak feltételesen...

3., Ez nem kérdés a playoff körül, mivel nem jutottak be :-) Ennyi erővel kérdezhetnétek az összes többi csapatról is :-)

4., Titans kiesik, mivel a Colts megveri őket, ha máshol nem, akkor a konferencia döntőben (nem néztem még, hogy mikor kerülnek össze). Giants behúzhatja NFC-t, én örülnék egy Manning családi belharcnak... (Bár Umenyiora meg Strahan nekem nagyon hiányzik :-()

5., Miami. Számítottam rá, hogy nem fogják a tavalyi alapszakaszt megismételni, de azt nem vártam, hogy playoffba mennek.


István te meg ne fórumozz, hanem gyógyulj meg :-)

Dani_ 2008.12.29. 13:33:40

már ha egyáltalán Tomlinson játszani fog.. számomra nem derült ki, hogy az a 3. negyedes sérülés mennyire volt komoly vagy csak csak azért nem jött vissza, mert már nagyon vezettek

NAR 2008.12.29. 14:06:10

Az Arizona irányítóját Kurt Warnernek hívják, nem pedig Kurt Warrennek (ezt is ki lehet javítani, mint az NFC/AFC-s félreütést) és szerintem az 1999-es és 2001-es szezonja is jobb volt az ideinél (mindkétszer MVP volt, SuperBowlba jutott, a '99-est meg is nyerte)...

szobatars 2008.12.29. 15:53:57

1. Ez egy igazi hatpontos kérdés...de szerintem idén a Colts a nyerő.
2. Kb. ennyit...innen nincs tovább.
3. Romo...meg úgy az egész nem állt össze igazán.
4. egyik sem jut el
5. a Delfinek..

gszlaszlo 2008.12.29. 17:14:05

1. életemben először fogok a coltsnak drukkolni, hogy a leggusztualanbb, legundorítóbb, legnagypofájúbb bandát valahogy eltakarítsa
2. az eagles feltámadása akár superbowlt is érhet
3. dallasban nem volt semmi probléma. a cowboys philadelphiában kapott ki... ;-)))))))) no de a lényeg: meg kéne tanulniuk télen nyerni, akkor lesz nek jók
4. a titansnak semmi esélye, a baltimore megeszi őket. ha az eagles túljut a vikingsen, ami elég valószínű, akkor könnyen átélheti manning azt, amit tavaly favre élt át lambeau-n
5. az arizona a legnagyobb meglepetés, akit egy vén szar vezet még egy kört, de a párducok ellen már nem lesz esélyük

JSanyo (törölt) · http://jsanyo.freeblog.hu 2008.12.30. 12:51:57

1.) Hawkz remekül összefoglalta, mindkét csapat remek szériát produkál, nagy meccsre van kilátás. De kérdésre válaszolva: A Colts sorozatban hetedszer jut be a rájátszásba, úgy, hogy álltunk a csoportunk utolsó helyén is pár meccs után, ha jól emlékszem. Ha csak a mostani szériát nézzük: 9W sorban, közte Pats, Steelers, Chargers, Jaguars a végén meg shootout a Titans ellen. Az offense a kezdeti vérszegénység után összeállt, a defenseből pedig valószínűleg csak Brackett fog hiányozni, igaz ő nagyon kéne. Szerintem igenis számolni kell a csapattal.

2.) Mint elsőre is írtam, szerintem nem lesz elég, McNabbtől függ, de talán majd kihoz egy meccset döntetlenre :)

3.) Lehetett olvasni a szezon folyamán, hogy a Cowboysnál nincs igazi csapatösszhang, illetve hogy szétestek fejben a játékosok, ez valószínűleg Philipsnek köszönhető. Maguk a játékosok is nyilatkozták, hogy eléggé laza a hangulat, nincs olyan kemény munka, mint Parcells idejében, és ez meg is látszik. A játékosok "minőségének" következtében összejött egy 9-7es mutató, de ennél többet kéne nyújtaniuk.

4.) Nekem úgy tűnik, hogy a Titans leengedett a szezon végére, ha nem kapják össze magukat, akkor bajban lesznek a Ravens ellen a div round meccsen. Giantshoz annyit, én nem bízom az ismétlésekben, de azért nem bánnám, ha idén is valamelyik Manning tenné el a vitrinbe a trófeát.

5.) Melyik csapat lesz a legnagyobb meglepetés idén? Továbbra is a Falconst mondom, rookie QB, rookie coach, ehhez képest magabiztosan playoff, még ha a pantherst nem is tudtuk megelőzni, azért ők a jobb wild card csapat, le a kalappal. A Dolphinsnál végbemenő szezon előtti változásokat tekintve annyira nem meglepő a playoff, inkább csak az, hogy hogyan sikerült mindezt elérni. Szerintem nem mennek tovább.

playgorro 2008.12.31. 21:43:09

1. Go Panthers!
2. Nagyon jók, de Go Panthers!
3. Dallas idén, ugyan már, (belső ellentétek, viszályok)! Go Panthers!
4. Már a kérdés is sértő! Titans nehéz ellenfél lesz, de a Panthers a nyerő!
5. Miami a kreatív játékával!

Tightend 2009.01.01. 03:14:09

Remélem a Ravens, vagy a Falcons meglepetést okoz!

zoli101 2009.01.06. 21:57:57

1. Már megtörtént

2.Sokat mert most lendületben van a csapat és simán kiütheti a Giants-t.

3.Az volt a baj hogy Philips nem elég kemény edző és hagyta, hogy Owens befolyásolja csapatot. A másik gond az, hogy Romo nem bírja a nyomást és sorsdöntő hibákat követ el. Szerintem a megoldás Owens kirúgása, egy jó vezetőedző, és egy jó QB segédedző igazolása lenne.(GO COWBOYS)

4.olvasd el a 2-at

5.Szerintem a Ravens
süti beállítások módosítása