HTML

Még 1 Yard!

Amerikai foci: nincs döntetlen, nincs színészkedés, nincs rinyálás, ütközés van. Írd meg nekünk, mi történt a falban, milyen a punter magányossága vagy miért jó 4 WR-rel felállni.

Facebook

még1yard on Facebook

Utolsó kommentek

Kickoff

Nincs megjeleníthető elem

2008.07.10. 10:37 Valuska

Megszűnik a Vipers?

Bookmark and Share

Hatalmas kavarás kezdődött a Vipers és a Titans háza táján.

A Viperák AFE és a Fekete Lovagok SE (ez a Titans egyesületének a neve) másfél éve szeretne közösen csapatot indítani, mert a Divízió 1-be (615e HUF) és a 2-be (330e HUF) is irgalmatlanul sok nevezési díjat kell fizetni, ami egy amatőrbajnokságtól meglepő. Mindkét csapat a Div 1-nek volt a tagja idén. A másik probléma, hogy nagyon sok csapat van Budapesten.

A Vipers fontos embere, Pierog Adrienn tegnap a viperses játékosok elé állt: mentek vagy maradtok, de a viperák megy a Titanshez. Az öltözőben érthetően nem örültek ennek, bezzeg a Titansnél, ahol az elődöntő is mutatta, hogy jól jön az erősítés, a csapat sem szűnik meg, anyagilag is jobban járnak és többen is lesznek. Szóval Pierogot gyorsan beültették a Titans elnökségébe, biztos, ami biztos.

Vipers vs Titans

A Vipers játékosai számára több út lehetséges: 1, belemennek az üzletbe 2, kivásárolják magukat 3, önálló csapatot indítanak.

Minden infó érdekel minket, nyugodtan lehet a kommentek közé írni, mert a fejleményekről beszámolunk.

52 komment

Címkék: hazai mafl insider info north pest vipers


A bejegyzés trackback címe:

https://meg1yard.blog.hu/api/trackback/id/tr58561844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zeneigéniusz 2008.07.10. 11:51:25

szerintem csinálják azt, amit akarnak

DE MIT KERES EZ AZ INDEX FŐOLDALÁN?

bakmatyi 2008.07.10. 12:11:42

Mi az, hogy kivásárolják magukat? Amatőr sportban, mi van?

csakhogy 2008.07.10. 12:21:25

Pedig a Vipers szurkoló lányai messze a legjobb kategóriát képviselték a pesti alakulatok között ;)

Zomba 2008.07.10. 12:26:24

Menjenek el kézilabdázni.

Kálmán Zita 2008.07.10. 12:28:37

Miért ? nem hiszem hogy a lányoknak ne lenne helye az újalakulatban

baldvin 2008.07.10. 12:32:37

> DE MIT KERES EZ AZ INDEX FŐOLDALÁN?

"Kis Hegedűs Réka jó pénzért még vetkőzne"

A micsodán mit keres? :)

manbearpig 2008.07.10. 12:41:58

nem értem, mert a black knights nem rég olvadt össze a giants-el, és még pluszba menne oda a vipers is? így már több, mint 100-an lennének

endorphyn · http://www.endorphyn.com 2008.07.10. 12:48:23

Szerintem jot tenne mindket csapatnak, ha osszeolvadnanak. Tobb jatekos, nagyobb valasztasi lehetoseg es nagyobb anyagi biztonsag. A Vipers amugy is annyira anyagi es egyeb gondokkal kuzdo csapat, hogy nagy baj nem lehet belole, ha csak a magyar faktort (ertsd szethuzas) ki nem vesszuk belole.

endorphyn · http://www.endorphyn.com 2008.07.10. 12:50:58

"DE MIT KERES EZ AZ INDEX FŐOLDALÁN? "

Oooo, ez a jobb oldali blog reszen van. Az a periferia es rendszeresen vannak benne ilyen jellegu (ertsd nem feltetlenul mindenki erdeklodesere szamottarto tartalmak). Engem amugy is erdekel, igy orulok neki. A szovicc vagy a tobbi blog mitol jobb...?

terasz 2008.07.10. 12:51:50

Valuska!

Tudom már, mi a fáken nagy baj ezzel a cikkel. Hogy folyamatosan úgy tűnik, mintha legalább három csapatról lenne szó, és éppen ezért laikusoknak abszolút érthetetlen!

(még nekem is, pedig érdekel a sport, csak ennyire nem követem a magyar bajnokság állását, hogy fejből vágjam: Black Knights/Fekete Lovagok = Titans)

Különösen rossz az a mondat, hogy "Szóval Pierogot gyorsan beültették a Titans elnökségébe."

Merthogy előtte írod: Pierog a Fekete Lovagok fontos embere. Akkor miért meglepő, hogy beültetik a titans elnökségébe?! Miért nem tagja? Miért nem a titans elnöke megy a lovagokhoz? stb.

Aztán persze lehet, hogy tökre nem értettem meg, és tényleg három csapatról van szó, de akkor valami eszetlen kavarás van.

Tedd tisztába légyszi Valuska! Szerintem konzekvensen használd az egyik nevet a Titans - Black Knights - Fekete Lovagok SE alakulatra.

Valuska 2008.07.10. 12:58:44

terasz: jó, h szóltál, mert elbasztam. Pierog a Vipers főnöke, ezért volt érthetetlen. két csapatról van szó, csak a FEkete Lovagok az egyesület neve, ami a Titans anyaegyesülete. A Black Knigths és a Giants tavaly olvadt össze, így született meg a Titans.

kotyogo 2008.07.10. 13:09:21

Valuska te nem lehetsz nagyon képben mert kavarsz itt mindent. Előbb tájékozódj, aztán irogass szvsz.

detto 2008.07.10. 13:21:48

Pierog-ot nagyon nem szeretik a Vipers játékosai.
Nem érdekli maga a csapat, és még tehetségtelen is a vezetéshez.
3 év alatt a második csapatot kész tönkretenni. Teljesen érthető ha a viperák nem akarnak egy ilyen hozzá nem értő vezetőség alatt játszani.

Reálisan 2008.07.10. 13:22:33

A valóságalapja a hírnek annyi, hogy Pierrog kavarja a ... rendesen, de a Vipers játékosai egységesen elutasították az olvasdást, így Pierrog két szék közé esik.

(A tegnapi megbeszélésen egy emberként állt fel a teljes csapat amikor egyszer csak eléjük álltak azzal, hogy na mostantól összeolvadtunk)

A Vipers játékosai nem a Titans miatt utasítják el a dolgot, hanem Pierrog miatt. Ha ismernétek a helyzetet tudnátok.

Valuska 2008.07.10. 13:22:44

senki nem akar kavarni. elég jó infó, várok minden részletet, ahogy írtam a poszt végén.

Vidinszky Zoltán 2008.07.10. 13:46:44

Hm Igazából Ezek Szerint adri csak rosszat tett a csapattal? :-/ Vipers 61#.

Kérem, hogy aki kommentel az válalja kicsoda, mert így kicsit könnyű bármit írni.

Vidinszky Zoltán 2008.07.10. 13:47:24

Nagy A bocsánat.

Pantheleón 2008.07.10. 14:23:08

Érdekel a sztori, ki kivel van?
Zoli (nagy Z-vel) :) akkor ha jól értem mindenki felállt a tárgyaláson csak te maradtál ott... Csak a pontosság kedvéért.

makaii 2008.07.10. 14:31:14

Nem ismerem a sztori valóságalapját, mi igaz, mi nem. Egyet tudok, hogy az az igazság, hogy nagyon sok a csapat budapesten. És emiatt áll mindenki csehül. Wolves/Cowboys/Titans/Vipers/Bulldogs, és most mintha lenne még egy új... felesleges, max 3-at tudna elvinni a város... de általában ez úgy meg, hogy valaki focizni akar, elmegy egy csapathoz, látja, hogy nem fér be két hét edzés után a kezdőben, inkább alakít egy új csapatot... persze tisztelet a kivételnek... szóval én egyetértek az olvadásokkal!

Üdv,
Király Csanád
Budapest Wolves #84

Z 2008.07.10. 14:49:48

Pantheleón - kevered a két Zolit!

Üdv,
Király Z

Pantheleón 2008.07.10. 15:00:08

A "nagy Z-vel" megjegyzés a Vidinszky Zoltán féle "Nagy A bocsánat" kommentnek szólt.
Nem értelek, valami félreértés van köztünk.

Z 2008.07.10. 15:03:44

Én voltam aki maradt, nem a Vidinszky!

. 2008.07.10. 15:07:33

Gondolom azért Vidinszky kolléga sem ért egyet a "csapattal".

bakmatyi 2008.07.10. 15:32:35

A sok csapat összességében gyengébb nívót kell eredményezzen átlagosan ez nem vitás. Viszont az is érthető, hogy aki nem fér be a nagyokhoz az is játszani akar valahol.

A legtöbb játékost szerintem nem is igazán érdekli milyen szinten játszik a csapata (DIVII, DIVI, vagy akár CEFL), csak játszani tudjon. Nem csoda, hogy alakulnak a csapatok.

Manning/Kreutz 2008.07.10. 15:42:45

Egyet tudok, hogy az az igazság, hogy nagyon sok a csapat budapesten. És emiatt áll mindenki csehül. Wolves/Cowboys/Titans/Vipers/Bulldogs, és most mintha lenne még egy új...

Kedves Csanád, miért zavar az, h Pesten ennyi csapat van? Kocsma is sok van, aztán mi van?
Ha meg tud élni, akkor megél, ha nem,nem...Hja...A Wolves a mérce, ha már mások is megjelennek, akkor az már " felesleges"...Ha vki játszani akar, akkor ne a "felső körben" kezdjen, hanem olyanok között, ahol esetleg sikere is lehet...

És a cikk irója is abban a bizonyos új csapatban nyomja....

Manning/Kreutz 2008.07.10. 15:45:52

Egyetértek Bakmatyival, éppen erről beszéltem én is..
Játszani akarnak a mai fiatalok, mindegy milyen szinten játszik a csapata, csak felmehessen a pályára...Legyen az egy falusi libalegelő, vagy maga a nagy BVSC-szentély....

makaii 2008.07.10. 16:40:58

Manning,

Azért zavar, mert ennyi csapatot nem bír el a város, ez nyilvánvaló. Addig amíg minden csapatban kb 20 fővel zajlanak az edzések, addig azt kell mondjam, hogy sok a csapat. És ez nem tesz jót a sportág nívójának.
De egy percig sem izgulok, mert nyilván egy idő után beáll az egészséges csapatszám, mert egyszerűen 20 fős csapatokat nem lehet fenntartani, csak ideig óráig. Pontosan, hogy játszani akarnak a fiatalok, de ha nincs pénzük meccset rendezni, bajnokságban indulni, akkor azért előbb utóbb elpályáznak, szerintem.

De mondom, ez csak magánvélemény, senkit nem ítélek el, vagy mondok véleményt! A lényeg a foci úgyis! :)

makaii 2008.07.10. 16:42:54

Ja, és természetesen nem a Wolves és minden más felesleges. Úgy érzem, hogy olyan 2-3 budapesti csapat tűnik egészségesnek. De majd elválik!

Vidinszky Zoltán 2008.07.10. 17:09:55

Bocsi Király Z. De nem tumom olyan 70 % hogy maradok, vagy végleg abba hagyom.
Ez nem arról szól, hogy ki kivel van. Szerintem minden csapattagnak rosszul esik, ha széthullik körülötte maga a csapat. Nem nagyon Tudom mit tegyek. Adrival személyesen jóban vagyok. Ezt most vagy elfogadja vki vagy nem.

Üdv: Vipers #61

Ui.: A név vállalása csak a csapat tagoktól elvárás.
De egy gerincet feltélez, ha már érted miről vanszó.
Aki meg hobbi bloger az irogasson amit akar.

detto 2008.07.10. 17:13:01

te ott voltál tegnap az ülésen?

detto 2008.07.10. 17:14:03

Te ott voltál tegnap az ülésen? Ha igen akkor mesélhetnél, ha meg nem akkor tök mindegy úgyis.

Vidinszky Zoltán 2008.07.10. 19:35:09

Kedves Detto

Nem mind, ha bármi közöd lenne hozzá de aznap éjjel kellett édesanyámat kórházba vinnem. Egész nap nem alaudtam. Így estére nem maradt erőm. Te pedeig mivel nem vállalod ki vagy így a véleményed pont nem ér egy marék mogyorót sem. Azt tudom, hogy csapat tag vagy, vagy szülő. Bár azt kétlem, hogy szülő, mert akkor tudnád, hogy véleményed felvállalása egy fajta éretséget jelent. Ezért kérlek vállald a véleményed, hogy komolyan tudjalak venni.

Üdv: Zoli

Flexi · http://www.bpgrizzlies.hu 2008.07.10. 21:53:49

Sziasztok

Nagyon sajnálom a Viperst minekünk sokat segitetek a megalakulásunkor tanácsokal stb.NNem hiszem hogy sok a csapat Bp-en atol fügetlenül hogy sokak szerint igen.Mi átlagosan 38-40 vagyunk edzésen és szeretnek a srácaink edzeni mert jó a hangulat stb.
Sokat számit hogy a vezetöség figyeljen minden kis apro problémákra és aszt megis tudja oldani mint anyagilag mint máshogy.Minket érdekell minden játékosunk élete mindenkinek ahol tudunk segitünk és azon leszünk hogy mindenki jol éreze nálunk magukat.Remélem ez jot tesz a Titánoknak és ezuton is kivánok minden csapatnak a jövő szezonra sok sikert mi ott leszünk.

Wolverine 2008.07.10. 23:19:02

Szevasztok! Én Lesi Tamás vagyok, ott voltam a megbeszélésen, és azt szeretném tudni, hogy ki volt az-az undorító köcsög, aki kiteregette, hogy mi történt ott. Senkinek semmi köze hozzá, és aki ezt írta, az tuti nem volt ott, viszont első kézből kapta az információt. A Viperák csapata nem esik szét, egységesen döntést hozott, és folytatni akarja a munkát a Div1-ben.

Flexi 2008.07.11. 08:19:08

Hello Wolverine

Mi ennek csak örülni tudunk ha nem esik szét a csapatotok,komolyan !!!!
Sok sikert akkor !!!

Manning/Kreutz 2008.07.11. 11:31:42

De mondom, ez csak magánvélemény, senkit nem ítélek el, vagy mondok véleményt! A lényeg a foci úgyis! :)

Úgy is van Csanád!
A lényeg a foci, előbb-utóbb ugy is kialakul, hogy hány csapatot bír el a város.

Az mondjuk nekem külön jó, hogy mi (ahogyan Flexi is irta) 38-40-en vagyunk edzésen, innét érzem, hogy biztos a csapat létjogosulsága

bakmatyi 2008.07.11. 11:37:23

Ha edzésen ennyien vagytok az tényleg komoly, biztos jók lesztek pár év múlva ha kitart a lelkesedés.

Raptors #14 2008.07.11. 14:14:43

Hello Srácok!

Értem én, hogy nem tesz jót a szinvonalnak a sok csapat és, hogy a 20-25 fős edzéslétszám tesz jót a csapatoknak. Ez érthető, ha arra gondolok, hogy mi van az NFL-ben vagy az NCAA-ben.
De mi van a Magyar am.focival? Nem az a cél, hogy minél többen játsszanak, hogy jó sok ember értse és ismerje meg, támogasa és szeresse meg? Mi van a vidéki csapatokkal? A kisvárosiakkal, ahol örülnek, ha 20-an vannak összesen, de nagyon lelkes, kitartó és törekvő srácok ők is. Ők is szeretnének am.focizni, hiszen a lényeg a játék és nem a pénz. Igaz? Hogyan tud ma egy kislétszámú vidéki csapat meccseket játszani? Hogyan tud egyáltalán fennmaradni, embereket toborozni, edzeni, fejlődni?
Viszont, ha bezárjuk a kislétszámú csapatokat (mert nem tudnak meccseket játszani), akkor hogyan ismertessük, szerettessük meg, fogadtassuk el ezt a gyönyörű sportot vidéken is. És ha pesten is csak 3 csapat lenne, ők kivel játszanának akkor? Egymással? Kicsit unalmas lenne egy idő után. Nem?
Szóval szerintem pont nem sok csapat van, hanem inkább kevés. Csak az osztályok és a bennük játszó csapatok jó megválasztása, egy jól felépített kiválasztási, bajnoki rendszer működtetése lehet a megoldás. Ez persze idő és energiaigényes dolog. Na meg persze az a fránya pénz. Mert sajnos arról szól ez az egész összeolvadás dolog. Nem? Én a magam részéről nagyon sajnálom, hogy eltűnnek csapatok és nem pedig létrejönnek újak és még több új. Személy szerint nagyon drukkolok a Flexiéknek, a vidéki "kis"csapatoknak és mindenkinek, aki tenni akar valamit ezért a sportért. Remélem hamarosan még több és erősebb csapattal találkozom én is személyesen a pályán!
Bocs a kicsit hosszúra eresztett mondandómért. :-)

Go amerikai foci!

Bánszki György
Békéscsaba Raptors #14

Flexi · http://www.bpgrizzlies.hu 2008.07.11. 15:45:19

Helyesbeités: 2008.07.10. 21:53:49 tett hozászolásomra. Pierog Adrienn segitet nekünk tanácsokal amikor megalakultunk,köszönjük neki ezuton is.Raptorsnak is (stiletto) a biztatást. stiletto lelátogatott multkor egy edzésünkre és sokat beszélgetünk sajnálatosan hallgatuk hogy a vidéki csapatok emberhiányal küzdenek,sok sikert minden vidéki cspatnak és kivánom hogy terjedjen ez a Fantasztikus sport ebben a kicsi országban is.

Zahó 2008.07.11. 19:15:57

Sztem kicsit félreértettük a problémát, ha én értettem félre akkor előre is bocsánat.

A probléma nem a sok kislétszámú vidéki csapattal van, hiszen ez a sport rejedését szolgálja. a probléma, amit talán Csanád vetett fel, hogy BPen van jópár olyan csapat, ami képtelen fenntartani magát. Az veszi magára, aki magáénak érzi. Most például Flexi is magára vette, véleményem szerint hibásan, hiszen a Grizzlies 40 fője el fogja tudni tartani magát.

Az említett összeolvadás dolog (ha lenne ilyen, de a kommentekből úgy tűnik, hogy a csapat ilyet nem szeretne tenni, az elnökség azonban mégis...) az pedig pontosan erről szól: a nagy csapatok, az életképesek fennmaradnak, a kiscsapatok, amiknek nincs sem elegendő embere sem elegendő anyagi forrása, hát azok pedig nem.

Zahó 2008.07.11. 19:17:13

...hiszen ez a sport terjedését szolgálja, természetesen, csak kiszívott a nap, bocsánat érte. :)

Hubi #44 2008.07.11. 20:02:55

Az összeolvadás nem lenne jó megoldás mi még nem is tudtunk játszani a Vipers ellen. :(


Hubi
Veszprém ESC Wildfires

hmmm... 2008.07.11. 20:14:12

Ez egy nagyon kis szelete a problémának, amit itt feszegetünk. Jelenleg nem csak az a probléma, hogy kevés a pénz, vagy sok a csapat, vagy kevés a játékos, a legnagyobb probléma, hogy kevés a jó szakember. Le lehet járni edzésre 40-en, de milyen edzésmunka az, amit nem szakember, hanem önjelölt "hoppmester" tart? Pesten jelenleg 2 csapatnál vannak megfelelő szakemberek, ez látszik az eredményeken is. A Titans-nél sincsenek, a Vipersnél sincsenek, de együtt talán nagyobb esélyük van, hogy ezt a problémát megoldják. a Bulldogs és a Grizzlies lelkes, de nagyon amatőr társaság a fent említett, önjelölt "edzőkkel". Lehet, hogy idővel kinövik magukat, de jelenleg nem ez a helyzet, és ez tény.
És persze a gazdasági háttérről se feletkezzünk meg. Ha az nem stabil (játékos nem fizeti a tagdíjat, nincs szponzor, támogató, stb.), a legjobb edzésmunka is kárba veszhet, mert nem lesz miből játszani. És lehet hüledezni a "nagy" számokon, mint 300, 600ezer, de komolyan gondolja bárki is azt, hogy a világ második legdrágább csapatsportját, ekkora ember, eszköz, pálya, stb. igénnyel havi 5000-ért akarja játszani? Ma már egy kondibérlet is ennek többszöröse.
Azt pedig senki nem mondta, hogy a Wolves, Cowboys nem indíthat második, junior, stb csapatot, ami így akár többszázas létszámhoz vezethet. Stabil háttérrel, jó szakemberekkel.

wildbird 2008.07.11. 22:52:45

Akinek elég, hogy hobby szinten űzze ezt a sportot, tényleg kedvtelésből, és azért, mert csak mozogni akar, és ezt szereti csinálni, és nincs meg a lehetősége arra, hogy képzett edzők keze alatt tanuljon, és nincs meg az anyagi háttere, annak pont megfelelő lenne a div II, meg a rookie kupa, meg a lehel kupa, meg mindenféle szövetségen kívüli szerveződések is. Akkor működhetnek a kisebb csapatok is Pesten. Az alapvető probléma, hogy az összes pesti csapat komolyan veszi magát. Nem lehet mindenki bajnok, meg nincs is elég megfelelő játékos pesten, akikkel igazi sikereket lehet elérni. Nézzünk el Bécsig, nem lehet véletlen, hogy ott is csak két komoly csapat létezik(ill Bécs környéki még 2), pedig jóval régebb óta foglalkoznak ezzel mint mi.

Flexi 2008.07.12. 00:26:02

Hmmmm Jó kis neved van!!!!Nem vettem magamra amit írtatok.Tisztában vagyok hogy még sokat kell tanulnunk a nagyoktol és készen állunk rá.Lehet hogy nincsenek nálunk sztár edzök,de nagyon lelkesek ahogy írtad.Indulni fognak az edzöképzésen amit a szövetség indit.Szerintem van egy edzö akit sokan elismernek sok helyre hivják szak komentárnak annyira béna nem lehet!A másik kettö edzö meg bizonyitani akar és mi megadtuk nekik a lehetöséget majd az idö eldönt mindent.Mi nem akarunk egyböl bajnokok lenni az elsö fő szempont hogy a srácok sok mecs tapasztalatot szerezenek játszanak élvezék eszt a sportot.Mi fenézünk azokra akik rég benne vannak ebben a körforgásban és lehet tölük tanulni. A sikerek nem jönnek egyik naprol a másikra föleg hogy nálunk a nagy többsége életében nem játszot kb 6-7 játékosnak vanb tapasztalata szoval ez egy új csapat sok lelkes srácal akik imádják eszt a sportot. Remélem sok kellemes percet szerzünk minden kedves kilátogatonak és a többi csapatal is sok jó mecset játszunk majd. Üdv

Látogató 2008.07.12. 11:51:48

Üdv!
Elég elkeserítően hatott ez az írás, mert pont idén akarok csatlakozni a Viperákhoz.
Ami viszont megnyugtató, hogy Lesi Tamás is kommentelt amiben megcáfolja ezt az egészet.
Szerintem nem baj ,hogy ennyi csapat van így legalább az új embereknek van lehetősége a neki legszimpatikusabb teamhez lejárni edzeni.
Hajrá Vipers!

Oli · http://wwwisg.com 2008.07.13. 01:11:59

Én nem örülnék, ha megszünne a vipers,mert úgy gondolom,hogy a fővárosi klubbok számának növekedése/stagnálása mindenképpen jót tesz a hazai amerikai focinak.(lehet itt ócsárolni,vagy szidni az újonnan alakult csapatokat pl:grizzlies)Emellett jó lenne, ha minnél több vidéki csapat alakulna.(A vidéki csapatok "lövőjét" a legjobban az prezentálja, hogy a Div2 döntőjét két vidéki csapat játszotta).A véleményem az ,hogy a vipers részéről márt csak azért is elhibázott döntés lenne az "összeolvadás" mert ott van egy összesokott ,erős "mag" és egy lelkes tábor,és ez a tábor önállóan is képes a sikerekre!!!(volt vipers tag)

Oli · http://wwwisg.com 2008.07.13. 01:19:49

bár az tényleg elég érdekes/kvázi csalódás,hogy Pierog ilyen lazán otthagyta a Viperst.És ez alól nem mentség az anyagi nehézség ill. az akadozó szervezés

Teddy 2008.07.14. 22:51:49

A VIPERS élt, él és élni fog!
Amikor 2,5 éve elment 40 ember a csapattól és 8 ember kezdte újra, akkor is mindenki azt hitte, ebből nem lesz semmi. Most 40 ember mondta azt, hogy elég és ez a 40 ember fogja tovább csinálni bármi is történik.
Földi Mihály #99 Vipers

Totya1 (törölt) 2008.07.25. 07:37:07

Sziasztok!

Említettétek, hogy van még egy csapat Pesten...
Igen a Bpgrizzlies.
Egy rohamosan fejlődő és küzdeni akaró csapat.
Szerintem ez tesz jót a Magyar amerikai focinak és nem az ha sorra szünnek meg a klubok....
Első barátságos meccsük:

Szeretettel meghivlak téged és kedves családodat barátaidat!!!!
Egy igazi látványos sport élőben...
Amit eddig a filmekben láttál azt most élőben is nyomon követheted,jó hangulat fantasztikus zene!!!!
Budapest Grizzlies VS Kistarcsa Firebirds
2008.07.26. szombat - Barátságos mérkőzés KICKOFF:15-ÓRA
Helyszín: XIII. BVSC edzőpálya - Tatai út 3
MINDENKIT SZERETETTEL VÁRUNK BELÉPÉS INGYENES!!!!
www.bpgrizzlies.hu/
süti beállítások módosítása