HTML

Még 1 Yard!

Amerikai foci: nincs döntetlen, nincs színészkedés, nincs rinyálás, ütközés van. Írd meg nekünk, mi történt a falban, milyen a punter magányossága vagy miért jó 4 WR-rel felállni.

Facebook

még1yard on Facebook

Utolsó kommentek

Kickoff

Nincs megjeleníthető elem

2008.07.22. 08:30 mdi

Magyar csapattól nem fogok kikapni

Bookmark and Share

Péter Csaba, Fütyi a Wolves védelmének csapatkapitánya, a hazai amerikai foci egyik nagy alakja. Már a ’90-es évek elején kergette a tojáslabdát, illetve védő játékosról lévén szó, terrorizálta azokat, akiknél a labda épp volt. Erről és a Cowboys elleni döntőről kérdeztük.

A Wolves egyik alapítója vagy, de ennél sokkal régebben kezdted focis pályafutásod. Beavatnád az olvasókat?

‘91 környékén kezdtem a Blue Jays-ben, ’92-ben - azt hiszem – osztrák bajnokságban indultunk már mint Star Force. 1993 már Cowboys-ként újra az osztrákoknál, aztán cseheknél és különböző kupákban játszottunk. Nagyon sokat lehetne erről beszélni. A 90-es évek végén széthullottunk, főként a pénz miatt, ezután próbáltunk kispályás focit csinálni (az én csapatom az Óbuda Barbarians volt), de ez nem jött össze. Aztán amíg nem találkoztunk a Boxutcában, semmi nem volt csak a tévé.

Bencze Ferenc (25) és Péter Csaba (55) 1993-ban Star Force mezben.A kezdetektől a Wolves-szal játszol, hová rangsorolnád ezt a mostani csapatot a korábbiakhoz képest?

A második helyre.

A döntő elején nagyon bekezdett a Cowboys. Te, mint csapatkapitány hogy élted ezt meg, és mit tudtál mondani a fiúknak?

Lelkileg semmit nem éreztem, végig tudtam, hogy nyerünk. Mondjuk a második TD-nél az első negyedben volt bennem egy igazi fordulópont, mert rájöttem, hogy túl vagyok/vagyunk pörögve. Ugye a bíró dobott is rám egy zászlót, mert leütöttem a kezét, de ott abban a drive-ban 3 rossz ítélet volt. Rájöttem, le kell higgadnunk, ezért próbáltam egy kicsit többet dicsérni, mint szoktam. Főként a secondaryt – jó, azért nem estem a ló túloldalára –, a falból próbáltam persze az állatot kihozni, mert oda az kell, az LB-knél meg mindenkit másképp.

Például Mátét (Szűcs Máté) instrukciókkal, hogy milyen szitura hogy reagáljon (egyébként nagyon ügyes). Balut (Ágota Balázs) talán beszélgetéssel, hogy egy kicsit lazuljon, és ne arra gondoljon, hogy 14-0. Krausz Bélát dicsértem, hogy amit csinál az jó, még ha nem is tudta mindig hogy milyen figurában állunk. A Japót (Bencze Ferenc), őt sajnos inkább leszúrtam, mint dicsértem, de szerintem őt egy kicsit ki kell hozni a sodrából.

Péter Csaba (52) és Ágota Balázs a padon a IV. HUngarian Bowl során.Kicsit leültem, magamba fordultam és kikapcsoltam, relaxáltam és mikor lenyugodtam, akkor tiszta fejjel újra felépítettem az önbizalmamat és az agressziót, majd közöltem a védelemmel, hogy én úgy fogok egyszer visszavonulni, hogy egyetlen egy Magyar csapattól nem fogok kikapni. Egyébként, amikor ismerősök kérdeztek én 42-14-re tippeltem az eredményt, a 14 be is jött

A második félidőre nagyon összeállt a csapat. Mi hangzott el az öltözőben?

Nem is tudom, de a Coachnak (Lee Hlavka) olyan kisugárzása volt, mint ha mi vezetnénk. Biztosított minket arról, hogy amit csinálunk az jó, egy kis igazítás kell csak, és ez mind a két csapatrésznél be is vált (a special team addig is jó volt szerintem).

Említetted a visszavonulást, meddig tervezed folytatni a játékot?

Ezt már sokszor elmondtam, ott a döntőn, a meccs után is. Két dologtól függ, az egyikről babonából nem beszélek, ezt találják ki az emberek, ha akarják. Egyébként meg várom azt a juniort vagy felnőtt játékost, aki kiszorít a kezdő pozícióból. Ha ez bekövetkezik, akkor adok magamnak még egy évet, hogy felszívjam magam, hátha sikerül visszakerülni, ha nem akkor visszavonulok.  Utána mint edző szeretném folytatni, az álmom egy döntőt vívni a Coach ellen majd egyszer. Nem tudom mi a realitása, de az egyik nagy álmom, hogy a meccs után azt mondja, hogy a védelmem jobb volt, mint a Tremper-é bármikor (Lee Hlavka korábbi középiskolás csapata, az etalon), sőt jobb, mint egy első osztályos (NCAA Div I) egyetemi.

Péter Csaba utóirata:

A juniorok ügyesek, már várom a küzdelmet velük, és a felnőtt játékosoknak üzenem, ha jók akarnak lenni, jöjjenek a Wolves-hoz és túrjanak ki, ha tudnak. Ha ezt megteszik, akkor tényleg jók lesznek, mert most én vagyok a legjobb. Tudom, nagy a pofám, de hát ez van, gyere, küzdj, és győzz, ha tudsz!

26 komment

Címkék: football hazai mafl budapest wolves budapest cowboys hungarian bowl peter csaba


A bejegyzés trackback címe:

https://meg1yard.blog.hu/api/trackback/id/tr63579000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KelAki 2008.07.22. 12:06:23

!!!Fütyesz for President!!!

tomi 2008.07.22. 17:37:38

Szerintem Göge jobb...

DarthBalu 2008.07.22. 17:40:33

Miért idén abbahagyod??
;)))

JSanyo (törölt) · http://jsanyo.freeblog.hu 2008.07.22. 20:54:17

"Tudom, nagy a pofám, de hát ez van, gyere, küzdj, és győzz, ha tudsz!"

na, ez a megfelelő mentalitás :D teljesen igaza van

motherfucker 2008.07.22. 22:51:56

fogsz te még magyar csapapttól kikapni öreg

oTTo$$ 2008.07.23. 10:09:37

motherfucker 2008.07.22. 22:51:56

de nagyon nagy szar ez igy...
igazi sport ember vagy! gartulalok!

69 2008.07.23. 10:24:38

Szerintem is jobb a Göge!!!

OLB80 2008.07.23. 10:27:14

Mi a baj ezzel OTTO?
Kb. húsz csapat dolgozik azon, hogy a Fütyi egyszer kikapjon itthon.Köztük én is, pedig harminc éve barátom a tökgyalu.Ráadásul már megtörtént volna ha nincs a bíró kollegina a wolves-ból!

Tightend 2008.07.23. 11:13:07

Én is várom, hogy kikapjon a Wolves "végre" valakitől, szerencsére úgy néz ki legalább egy csapat már partyban van velük. Remélem idővel lesz még 1, vagy 2 (ez még odébb lesz azért). Semmi sem tart örökké, és ez így van jól.

SzigetiD 2008.07.23. 13:00:44

OLB80
Most már azért elég szánalmas, hogy még mindig a bírónőn akarjátok leverni a döntőt. Veszíteni tudni kell....más fórumokon már azt is bevallottátok, hogy legalább két szabálytalanságotokat nem fújták be, miről beszélsz?! A csapat egy része miért tudott ezen túllendülni és Te miért nem? Könyörgöm...Hát Ő csinált rajtatok tacklet, Ő nem vitte be helyettetek a TD-ket, a bíró nem védekezett elég jól vagy mi? Ha majd ez bekövetkezik, akkor mondd, hogy a bírók nyerték meg a Wolves-nak a meccset...ha meg úgy érzed, hogy azon az egy szabálytalanságon múlt a meccs végeredménye, akkor gondolkozz egy kicsit...lehetett volna még 1-2 TD-t vinni a vitatott eset előtt is, miért nem tettétek?!

mdi 2008.07.23. 15:41:15

Akkor persze nem volt baj a bírónővel, amikor ő dobott 25 yardot a Wolvesra az első negyedben fújt 85 yardból. Anélkül azért nehéz lett volna 14-0-ra menni...

Lehet javítani szeptemberben, addig meg tessék a bírókat békénhagyni!

wolves 52# 2008.07.23. 20:33:23

Öreg.
Igazad van öreg vagyok ezért igyekez mert ki tudja menyi időd van rá

motherfucker 2008.07.23. 22:33:29

Nyugi nem kell hozzá sok idő ÖREG!

BC 50# 2008.07.24. 18:04:05

köszönöm Tomi és 69.Akkor vagy jó ha mások mondják nem akkor ha te kiabálod magadrol.A szerénység nem gyávaság hanem erény.Mégegyszer köszi így ismeretlenül is. göge

Oláh József · http://josephus60 2008.07.24. 21:27:36

Bravó Fütyesz! Kellenek a nagy öregek! Toporogjanak, küzdjenek a fiatalok és győzzenek, ha jobbak! Nekem nagyon tetszett a meccs (döntő). Ne vegye el ha lehet, senki azt az érzést, hogy nemes, nagy küzdelem volt. Mert a továbblépéshez ennek a sportnak erre az érzésre van szüksége. A bírók meg ugyanúgy tanulják ezt a sportot, mint ez a 18 lelkes csapat. Nincs videobíró, hát legyen tisztelet! Ellenfelek nélkül ez a játék sem igazi. Jó volt idáig úgy meccsre járni, hogy nem volt divat a socceres köpködés. Maradjon ez így!

48 2008.07.24. 21:50:02

BPW#52-nek akár nagy a pofája akár nem, nagyon zorall játékos,igazi footballista.

/De BPC #50 még nála is nagyobb király!!!!!/

48 2008.07.24. 21:51:15

OLB 80 meg azt mond amit akar, mert ő meg OLB80 és ezért joga van hozzá ;)

SzigetiD 2008.07.25. 08:25:04

? Király-t Csanádnak hívják:)
Emlékszem még arra az időre, amikor a mostani BPC #50 együtt játszott Fütyesszel;) Ha volt is játékuk között különbség, akkor Fütyesz javára:) Sztem.

Francesco · http://francesco.blogol.hu 2008.07.25. 10:51:06

Göge nagyon jó játékos.
De szerintem Fütyesznek jóval nagyobb a játékintelligenciája, így amíg aktív, ő marad a poszt királya.

OLB80 2008.07.25. 12:01:42


Tényeket közölni sz.tem nem szánalmas, de igazad van Szigeti D. nem ezért vesztettünk.Számos lehetőségünk volt nyerni, de elcsesztük. Nem baj majd jövőre újra megpróbáljuk persze csak ha szabad.Szerintem az a jobb játékos aki nagyobb hasznára van a csapatának, ez pedig nem kérdés.
Nézzétek meg a CEFL statisztikákat idén, tavaly.
Én még játszottam velük együtt, akkor egymásért játszottunk és nem titulusokért.Maradjon ez így.

SzigetiD 2008.07.25. 13:15:56

Sajnos előítéleteim vannak a CEFL statisztikákkal kapcsolatban. Meg ne magyarázza nekem senki, hogy mindig minden jegyezve van és hogy mindent a mellé a név mellé jegyeznek, ahova kell....meg ne mondja senki, hogy van olyan ember, aki egyszerre látja a 22 játékost:)
Nem beszélve arról, hogy vannak olyan tényezők, amiket nem lehet statisztikából kiolvasni. Lásd Francesco véleményét.

tomi 2008.07.25. 15:17:29

Szerintem meg Göge játékintelligenciája a nagyobb. Mondjuk abban meg biztos vagyok hogy Fütyesz ezt a szót meg nem bírja leírni helyesen.... :D

DarthBalu 2008.07.25. 19:20:30

Szerintem meg ne személyeskedjünk azt meg lehet tenni arra specializált fórumokon. ;-)
Csibi meg a csapaton belüli poziciójáról beszélt!!
Szeretem ahogy provokálja a nagyérdeműt
De nem hiszem hogy ezt más csapatok játékosainak fel kénne venniük.
A vélemények meg úgy látom részlehajlóak.
Majd ha Pöne nem tehenészre mondja hogy a legjobb.
Francsi meg Detti meg nem farkasra akkor azt mondon az pártatlan.
Addig meg béke és szerelem
Légy boldog!!

OLB80 2008.07.26. 09:27:42

Te vagy a király Balu!

SzigetiD 2008.07.26. 19:49:20

Balukám, hogy lehet egy szurkoló pártatlan?:)
Kiderült, hogy én is tudok provokálni;) Provokálni pedig csak azt lehet, aki hagyja:)
süti beállítások módosítása