HTML

Még 1 Yard!

Amerikai foci: nincs döntetlen, nincs színészkedés, nincs rinyálás, ütközés van. Írd meg nekünk, mi történt a falban, milyen a punter magányossága vagy miért jó 4 WR-rel felállni.

Facebook

még1yard on Facebook

Utolsó kommentek

Kickoff

Nincs megjeleníthető elem

2009.09.21. 14:49 Valuska

A Wolves 38:0-ra nyert

Bookmark and Share

A vasárnap este igazi gameday volt a Cowboys hazai pályáján. A Wolves és a Cowboys a tavalyi remek döntő után, ami alapjaiban kellett hogy meghatározza a magyar amerikai focit, most találkozott először másodszor (tavaly ősszel 61:22-re nyert a Wolves, és a regnáló bajnok 38:0-ra nyert. Később elemzünk rendesen, de tudjuk, hogy csak erről akartok beszélni.

Dolgok:

A Wolves védelme félelmetes volt, főleg Papp Krisztián második berepülő INT-je, amikor Michaletzky Bálint QB passzára még vissza sem nézett az elkapó, de már ellopta.

A Wolvesnál nagyon nem tetszett, hogy on side kick-kel próbálkoztak a mérkőzés közepén, mert ez nem az a sport, ahol az ellenféllel lehet ilyeneket csinálni. Ha ennyivel jobbak, akkor igenis tűrjenek. (Megjegyzés: Az onsidekick a Cowboys kick return felállásának hiányossága miatt került teljesen tudatosanbehívásra.)

A BC-nek el kell hinnie, hogy egy meccsen meg lehet verni a W-t, de nem az első öt percben. Ha ez megtörténik, akkor nincs duzzogás közben.

Németh Gábor QB sokszor riadtnak tűnt az első félidőben, viszont a wolvesos irányítók magabiztosak, főleg Bencsics Márk (Itt kérdeznénk meg, mi ez a divatozás a karján?).

A BC-nek most nem ment a passzjáték.

Rendhagyó kísérletet teszek, mondja el mindkét fél, hogy látta a meccset. A Wolves-szurkoló tegyen egy W-t a mondandója elé, a cowboysos meg egy C-t. Mindkét félről lehet véleményt mondani, de ne legyünk taplók, köszi. 

Disclaimer: a blog szerzői különböző irányban elfogultak, én például ma megyek le az első Cowboys-edzésemre

15 komment

Címkék: wolves cowboys


A bejegyzés trackback címe:

https://meg1yard.blog.hu/api/trackback/id/tr361396978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálint #15 2009.09.21. 15:07:17

Grat a W-nek, jobbak voltak, de nem ennyi TD-vel. Dolgozunk azon, hogy legyen visszavágó és meglepetés.

istvankovacs 2009.09.21. 15:38:51

W - szerintem a Wolves-nak kifejezetten jót tett a múlt heti nehézkes győzelem. A Győr elleni meccs felkészülésnek is tekinthető, kijöttek a hibák, a szezon eleji forma, mind fizikailag, mind fejben. Az elmúlt héten Coach nagyon jól felkészítette játékosokat a Cowboysból, és a Győr elleni meccs hibáit javítgatta, személyekre lebontva is. Az offense sokkal összeszedettebb volt, az biztos. Sajnos a defense-t kevésbé tudtam megnézni, de a számok beszédesek.

Jó volt látni a tavaszi szezonban még a w2-ben játszó újoncokat is, nagyon jól teljesítettek szerintem a tegnapi meccsen. gratulálok.

makaii84 2009.09.21. 17:32:29

W - nem értem mi volt a baj az onside kickkel. Tudatos dolog volt, ismerve a cowboys hiányosságát a kickoff returnnél. 17-0 volt a félidőben ha jól emlékszem, miért adjuk oda a labdát az ellenfélnek, ha vissza is lehet szerezni.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.09.21. 20:11:20

W- Még nem, de már szinte haraptak a Wolves fiúk.
BC-nél én szörnyű fáradságot , lassú mozgást láttam. Mintha vízben mozogtak volna

wolves 52 2009.09.21. 22:18:30

szerintem a legnagyobb baj az ha megakarsz verni valakit és nem járok edzésre ez mind a két oldalnak szol
én nem hagytam ki edzést 5 éve

Fortisszima Fingusz 2009.09.28. 12:26:51

@makaii84:
C
Talán azért , mert nem illik egy olyan ellenfélbe "belerúgni, aki a padlón fekszik egy nagy ütés következtében, és még azt sem tudja, hogy hol van.Tisztelet, mint olyan, ismerős fogalom a számodra?
Az NFL-ben is megy SAJÁT közönség álltal történő kifütyülés, amikor egy csapat nagyon meg akarja alázni a másikat.
Te hogyan reagáltál volna, ha fordított lett volna az eredmény?
Tudom, ilyen nem fordulhat elő...

kalo BC#85 2009.09.28. 15:03:17

Őszintén szólva ez egy érdekes kérdés. Én anno kosarasként azt tanultam, hogy egy ellenfelet akkor becsülsz meg a legjobban, ha tudásod legjavát hozod ki magadból, a végső sípszóig. A fociban ugyanakkor él ez a tisztelet-dolog, mi is ezért nem mentünk neki tegnap a Titans ellen az utolsó drive-nak amikor 20-30 mp volt hátra, hanem letérdeltük. Fordított helyzetben mi valószínűleg nem mennénk neki, de ennek ellenére nekem nem volt bajom az onside kick kísérlettel, ha Ők így látták jónak, akkor csinálják.

Maximilien 2009.09.28. 15:25:56

Fortisszima Fingusz:
azért el ne sírd magad ettől az óriási padlózástól,hisz "Magyarország legdinamikusabban fejlődő csapatát" véded,mi meg csak kihasználtuk a figyelmetlenségüket..
Ha nem csak konzervatív NFL meccsig érne el szakértelmed,akkor néha láthatnál 1-2 college meccset is,ahol nem ritka az onside kick alkalmazása és nem csak a meccs végén, szorongatott helyzetben..
Ez is a futball része,fel kell készülni rá.
Amúgy a hozzánemértés mint olyan,ismerős fogalom a számodra?
Egyébként a kioktató stílusoddal kíváló példáját mutatod a tiszteletnek..
Tiszteletem

kalo BC#85 2009.09.28. 22:14:14

Max: kicsivel szimpatikusabb lett volna a reagálásod, ha kihagyod a beszólást. Ebben nem sok tisztelet volt, ha már azzal példálózunk.
kalo

Maximilien 2009.09.28. 22:30:26

@kalo BC#85: csak enyhe malíciával akartam érzékeltetni a tiszteletet és annak a nem megadását,de ahogy látom,ez pont sikerült :)

Ha közületek(BPC) megbántottam valakit akármelyik sorommal,akkor elnézést,nem ez a cél lebegett előttem,de úgy gondolom,hogy nem a lesajnált ellenfél kategóriáját képviselitek a honi mezőnyben így Fortisszima F. hozzászólását véltem kicsit túldramatizáltnak.

Bálint #15 2009.09.29. 10:07:39

Maximilien: a témában NCAA focival példálózni szintén nem a szakértelem netovábbja... ott nagyon sok csapat van és ehhez képest kevés meccs, így a rangsorolásban szerepet játszik az is, hogy mennyire vered az ellenfeled. Ott a "running-up the score" nem hogy megtűrt, de kifejezetten szükséges, ha BCS Bowl-t akarsz játszani.
Nem hiszem, hogy szükségetek volt az onside kick-re, de köszönjük, legalább tudjuk hogy változtatnunk kell a KO return-ünkön. és az hogy elbaltáztátok...

kalo BC#85 2009.09.29. 10:48:36

@Maximilien: nem bántottál meg, engem legalábbis nem, mert nem vagyunk olyan viszonyban, hogy mélyebben érintsen. Semmi bajom Veled, a pályán kívül nem is ismerlek, csupán azért írtam, mert a hozzászólásodból nem csak azt éreztem ki, hogy Fortisszima Fingusznak szól, hanem egy kis szúrás is volt felénk. És őszintén szólva nem szeretem ezeket a csapatok közötti beszólogatásokat, pláne nem egy győztes meccs jobbik oldaláról. Az onside kick sem zavar, az egy edzői döntés. Lehet hogy ha a tavalyi döntőben két td-s vezetésnél meglépjük mi is, akkor másként alakul az egész, hiszen akkor eléggé össze voltatok zavarodva. És pont az a meccs is mutatta, hogy jó ellenféllel szemben nem ér semmit a "biztosnak tűnő" vezetés, szóval ebből a szempontból még értem is a hívást, meg kellett próbálni, hiszen most mi nem voltunk fejben rendben.
A pályán bizonyítottátok, hogy jobbak voltatok ezen a hétvégén. Ti azon dolgoztok, hogy ez az előny megmaradjon, mi pedig azon, hogy ledolgozzuk a rájátszásra. A pályán kívül pedig szerintem ugyanazért kell(ene) dolgoznunk, hogy a foci fejlődjön kis hazánkban. Az pedig folyamatos ellenségeskedéssel, beszólogatással nem megy. A rivalizálás egy dolog, és még részben meg is értem az "őscowboys-őswolves" játékosok részéről, hiszen nekik közös a múltjuk. De a fiatalok, vagy a sportot később kezdők részéről azért nem, mert nekik ez egy ugyanolyan meccs, mint a többi.
No de kicsit talán az egészet túlreagáljuk :)
Találkozunk a döntőben remélhetőleg, addig dolgozunk a special team-en :)

Maximilien 2009.09.29. 11:03:54

@Bálint #15: amit leírtál,az teljesen korrekt,csak ez nem BCS Bowlról meg running-up the score-ról szól a minél magasabb rangsoroláson a top 25-ben,feltéve ha olyan csapatok játszanak. Ez egy szimpla taktikai elem,amit bizonyos szituációknál meg lehet játszani,de sok esetben nem. Hidd el,akkor sokkal több ilyen szituáció lenne,ha csak a pontok növelése miatt csinálnák... Az lett volna etikátlan,ha a 4. negyedben 30pont körüli vezetésnél csinálunk onside-kicket. szerintem.

Kalo:
Két hete volt a meccs,semmilyen orgánumon nem született azóta sem leszóló,becsmérlő hozzászólás a meccsről,úgyhogy az ellenségeskedés rólunk nem mondható el.
Mindegy,a témát lezártam,a bajnokság folytatódik és ez a lényeg :)

Fortisszima Fingusz 2009.09.29. 13:38:57

@Maximilien: nem az én hozzánemértésemen volt a hangsúly,bár ezt igyekeztél kiemelni (bocsássa meg nekem a mindenható, hogy vén fejjel nem ezzel a sporttal kelek és fekszem, hanem vannak hétköznapibb cselekedeteim is, mint pl a munka vagy a gyerekem, családom és egyéb állatfajták)
Annyiról volt csak szó, hogy párunknak nem volt szimpatikus az onside kick, ahogy nektek sem volt szimpatikus az, ahogyan "Magyarotszág legdinamikusabban fejlődő csapatát" próbáltuk megvédeni (lehet h nem ez a legjobb szó rá).

Persze mindenki úgy játszik, ahogyan azt az ellenfele engedni, akkor a BPC hiányosságát kihasználtátok.Ettől még nem lettetek kevésbé szimpatikusabbak,illetve nem kedveltelek meg benneteket jobban.Egyéni vélemény volt, de szokássá vált magyarhonban a mások lehurrogása,kioktatása, ha csak egy kicsivel is többet képzelünk magunkról, mint amit a tükör valójában mutat.

Részemről a témát lezártam, csatlakozom Kalo véleményéhez, dolgozunk azon, hogy ezeket a hiányosságainkat pótoljuk.
süti beállítások módosítása