HTML

Még 1 Yard!

Amerikai foci: nincs döntetlen, nincs színészkedés, nincs rinyálás, ütközés van. Írd meg nekünk, mi történt a falban, milyen a punter magányossága vagy miért jó 4 WR-rel felállni.

Facebook

még1yard on Facebook

Utolsó kommentek

Kickoff

Nincs megjeleníthető elem

2008.08.07. 11:14 Jerome de la Essex

Favre a New York Jets csapatánál

Bookmark and Share

A New York Jets csapata leigazolta a veterán QB-t, Brett Favre-ot, ezzel is mindent elkövetve Mangini mester állásáért és a csapat playoff-szerepléséért (visszatérési szándékairól korábban írtunk már). Ma eldőlni látszik, hogy végre hova kerül Brett Favre, a Green Bay Packers történetének legendája.

Aki nem tudná (valljuk be, sokan lehetnék még ilyenek itthon) ez olyan jelentőségű, mint amikor Michael Jordan visszatért a Washington Wizards csapatához még egy idényre. Az, hogy akkora sikereket elér-e, mint a jó öreg kosárkirály még kérdéses.

Fizikailag komoly gondja nem lehet, a szeme, a karjának az erőssége még a régi, az igazán nagy kérdés, lesz-e a Jetsnél megfelelő játszópajtása a 39 éves legendának. Valószínűleg igen, hiszen nagyon komoly bevásárlás után van Joe Namath (magyar származású amerikaifutball-legenda) korábbi csapata, az idei szezonban nagy dobásra készülnek. Irányító mindenképpen kellett a csapatba, hiszen Chad Pennington állandóan valami sérüléssel bajlódott, míg Kellen Clemens eddig nem igazán élt, a kapott lehetőséggel.

Favre a jelentések szerint inkább Tampába ment volna (meg is értem, én is szívesebben mentem volna a baromi hideg Lambeau Fieldről a jó meleg Floridába), de a Packers szerette volna, ha kikerül a főcsoportból (NFC, így átkerült a másikba: AFC, aki nem értené, annak egy elég vad hasonlat: mint ha a magyar NB II Keleti csoportjából, átmenne a Nyugatiba, így nem zavarná a Fradit a feljutásban...). Arról is volt szó, hogy esetleg a Vikings csapatába menne, de ezt most bebiztosította a Green Bay: amennyiben ott kötne ki, a Jets három első körös picket kell, hogy adjon a sajtfejűeknek. Ha már a pickeknél tartunk, a Green Bay Packers egy feltételes picket kapott érte, amely alapesetben egy negyedik körös, ez harmadik körössé változik, amennyiben a jó öreg Brett apó a snapek (labdafeladás, ezzel indul a play) legalább 50%-ban a pályán van. Második körös lesz a pick, ha a snapek 70%-ban a pályán van és a Jets bejut a rájátszásba, míg ha Super Bowlba jutnak a New York-iak, első körös pick jár érte.

Tegnap volt szerencsém a történteket megvitatni Lee Hlavkával, a Budapest Wolves vezetőedzőjével, aki Wisconsin-i révén örökös Green Bay szurker. Ő meglehetősen kritikusan nyialtkozott Favre-ról a visszatérésével kapcsolatban. A Draft előtt azt mondta GB-ben, hogy visszavonul, a Packers teljesen máshogy draftol, ha tudják, hogy még van (két irányított is választottak). Amikor a Green Bay meghozta a döntést, hogy nekik már nem kell, egyrészt ezt, másrészt három meccsét vették figyelembe a tavalyi évből: a Cowboys ellenit (amikor megsérült és Aaron Rodgers kiválóan helyettesítette), a Chicago ellenit, ahol Favre buta hibáiból két TD-t is kaptak, illetve az NFC döntőben a Giantstől elszenvedett vereséget, ahol Corey Websternek (Giants) dobott passza pecsételte meg a Green Bay szezonját.A korábbi sajtfejű irányító ma repül a Nagy Almába, ahol egy helikopteres városnéző túrán vesz részt, majd megnézi új csapatának edzőkomplexumát, innen pedig elutazik Clevelandbe, hogy csatlakozzon új társaihoz. Megmondom őszintén, nem tudom, mit fog alakítani, fogalmam sincs, hiszen lehet, hogy nagyot durrant és minden összejön, de az is lehet, hogy már októberben bánni fogja ezt az augusztusi napot, nagyon kétesélyes, szerintem középút nincs, egy ilyen kaliberű játékosnál.

17 komment

Címkék: nfl green bay packers brett favre new york jets


A bejegyzés trackback címe:

https://meg1yard.blog.hu/api/trackback/id/tr70604815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patek 2008.08.07. 13:21:55

hát igen...
Egyrészt tök jó, hogy még marad...
..másrészt annyira szép idénnyel zárt volna, ha most abbahagyja, hogy félő, ennél csak rosszabb lehet...

Én az ért drukkolok neki (is) :)

kid 2008.08.07. 13:26:41

Ez iszonyat gaz szerintem. :S
Jopar eve imadom a Green Bayt, szoval nem kicsit vagyok elfoguldt Brett papaval szemben, de fogalmam nincs ez miert kellett neki... A vilag valaha volt egyik legjobb QB-ja 16 (!) GB szezon utan, ami alatt tenyleg egye valt a neve a csapattal, tenyleg igy fejezi be? A tavalyi szezon csodalatos volt, egy senki altal nem vart, friss headcoachal felallo csapattal az elodontoig menetelt. Ez szerintem melto befejezese lett volna a karrierenek, de most ez a herce-hurca mindenkit rossz szajizzel fog maga mogott hagyni...

Tunya 2008.08.07. 13:38:41

Én örülök Neki h marad......Bár Bengals drukker vagyok, de egyszerűen ő mellette nem lehet elmenni szó nélkül........
Szerintem minden NFL rajongó örül, hogy egy legendát, és egy ilyen nagyszerű QB-t még legalább egy évig láthatunk játszani....
Go Bengals, Go Uncle Brett!

Fritz 2008.08.07. 13:55:26

Őszintén? Tisztelem és szeretem Brett apót a teljesítményéért. De amit az elmúlt fél évben művel, az nekem már sok. És gondolom nem csak én vagyok így vele. Ez majomkodás szerintem.

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.08.07. 14:06:14

én a jets-et szeretem és rájuk is fér egy kis erősítés a tavalyi szezon után aztán, hogy ő mennyiben tudja megoldani a dolgot...

Tiefighter 2008.08.07. 14:13:54

Szerintem Brett apó egyszerűen csak szeretné azt csinálni, amihez ért.
Belátja, hogy a GB-t el kell hagynia, mert különben soha nem lépnek ki az ő árnyékából, de szeretne játszani.

Ez kábé olyan lehet, mint amikor a 15-20 éve börtönben lévőt kiengedik az életbe, és az nem tud kint élni, csak azért is elkövet valamit, hogy visszakerüljön a saját világába.

Brett apónak a foci és a QB-skedés a világa, ezt szereti, ezért megy vissza

Bubba 2008.08.07. 14:31:22

már rendelem is a JETS shop-ból a Favre mezeket !
We are ready to take off! JETS!

nfl fanatikus 2008.08.07. 14:32:27

Namath is elment a Ramsbe, Montana a Chiefsbe, nincs ezzel baj. Csak ne legyen a produkció méltatlan a hírnévhez. A tavaly mutatott forma alapján nem felejtett semmit - én szurkolok neki.

flimo13 2008.08.07. 15:00:16

Hát nem tudom, akár mennyire is új csapatot akarnak GB-ben, én a kinti hc fanok helyében már szerelném a managementnek szánt bombát..

gynemeth78 2008.08.07. 16:43:42

Hülyeség ez a "most már nem lesz igaz Packer" féle gondolatmenet:
Namath a Rams-ben, Unitas a Chargers-ben, Deacon Jones a Redskinsben fejezte be csak pár példát említve mégis a nevük örökre a Jetshez a Coltshoz és a Ramshoz fog tartozni... de sok más hasonló példa van még.

Tightend 2008.08.07. 20:37:56

Na ja, Michael Jordan-ről se a Wizards jut eszembe.

Subadubi 2008.08.07. 23:51:17

miért sajtfejűek a GB?

gynemeth78 2008.08.08. 09:24:08

a sárga sisak miatt,..aztán abbó jött a konkrét polifoam fejre tehető sajt sapka amit a rajongók hordanak.

zig-zag 2008.08.09. 08:34:27

Nincs úja nap alatt ;-)
Tegnap este futottam bele a MGM-en a Legjobb (Number One) 1969-es filmdrámába Charlton Heston játsza a 40 éves kiöregedett New Orleans Saints-es QB-t akinek abba kéne hagynia a játékot, de nem birja. A régi playeket is jó nézni, a maihoz képest vagy 30%-al be vannak lassulva. Akit érdekel, ma 11-kor is megy.

48 2008.08.09. 13:53:56

Ja, de azért remélem B.F. nem úgy végzi, mint Heston az említett filmetűdben. :/

zig-zag 2008.08.09. 16:59:23

Bocs, hogy nem szóltam. Akkoriban még nem égették meg forró lávakövön a forgatókönyvirót, ha nem volt happy-end és a hős nem mentete meg a világot, de minimum a családját.
Filmdráma=>a föhös hosszasan marcangolja magát valami problémám, majd jól elbukik.
Nekem háttérben ment, csak a playeknél dugtam ki a fejem a szgép mögül.
Valaki majd azért elmesélhetné, a hogyanokat, mert ránézésre nem volt annyi receivere, ahány lottószámot (routok?) felsorolt mindig a play inditásakor

drip · http://game-n-guitar.buzz.hu/ 2008.08.26. 20:46:15

Ohohoóó ne máár :( én mondjuk annak idején sírtam amikor visszavonult de már anyira beletörődtem,hogy jobbnak is véltem,hogy így vonut vissza most pedig félő,hogy egy pocsék szezont produkál de ne legyen igazam
süti beállítások módosítása